Dan före Dopparedan

I morgon är det Julafton :D En av årets mysigaste dagar, med underbar julmat, Kalle Anka (det är ju tradition), julgodis & att familj & släkt är samlad. Den enda som saknas är P. Vi firar som sagt jul på skilda håll än så länge. Vi umgås ju dagen innan och dagen efter så det känns inte som att det är så jätte viktigt att vi är med varandra på julafton. Det hade varit enklare om vi skulle kunna dela upp dagen och vara halva hos ex. han och andra halvan hos mig. Men eftersom vi har helt olika traditioner så skulle det bli lite knasigt. Eftersom P:s familj äter julbord innan Kalle Anka och julgröt på kvällen medan min familj äter julgröt till frunch och julbord till middag och då skulle vi antingen få två julbord eller två julgröt, hah (;

Nästa jul blir det kanske Thailand för mig & P samt min familj eftersom Mammas sambo J fyllt 40 så då blir i så fall att vara hos P:s familj julen efter. Hur det nu blir med den saken återstår att se. Jag for för övrigt hem från P idag och jag fick ta hans bil ;) Tack Älskling! Men innan jag for hem så bakade vi Julgodis :) Jag fick även med mig en låda hem, mmm! Och förhoppningsvis finns det kvar lite julgodis när jag kommer på juldagen (; 

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0