Att man aldrig lär sig!

Varje morgon är det samma vis. Jag tänker ALLTID kvällen innan att i morgon ska jag gå upp så fort klockan ringer. Men så blir det ALDRIG. Jag har fått en fruktansvärd snooze ovana. Jag kom dock inte i säng förens vid 01.00 men jag hade ändå ställt klockan på 8 för att få snooza till 9 i alla fall. Men när klockan ringde på morgonen ställde jag direkt om klockan till halv nio och sedan snoozade jag till klockan 10! Great! Att man aldrig lär sig, varför varför ska du vara så himla skön, sängen? Varför kan du inte vara skön på natten och vara lika ofrestande som du brukar vara på natten på morgonen istället, hmm det kanske kallas nattuggla och morgontrött (; Kanske det är bäst att följa sina egna vanor? Dvs att vara uppe sent och gå upp lite senare på morgonen istället för man kan inte vara både en nattugla och morgonpigg, det går liksom inte hand i hand. 

Nä nog pratat om det. Nu ska jag sätta mig i soffan och måla mina naglar och se om det finns något på TV eller alternativ slå på SATC. Idag spelade jag föresten in Moulin Rouge samt Linas kvällsdagbok :) Så det blir att se det någon dag! I morgon blir det julklappsshopping med Mamma ska dock fara in med 13.15 bussen för att gå igenom innan mamma slutar klockan 15. 



God natt!

/ Sophie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0