Äntligen

Nu funkar Internet igen, det har varit nere sedan i onsdags. Jag måste som sagt ha Internet till mitt pluggande, kolla lagkommentarer osv. så det var inte så lyckat att Internet la av men nu är det ju tillbaka så ingen skada skedd. Igår kom som sagt P till mig :D Vi myste ett tag och sedan gjorde vi oss i ordning för att fara in till stan, där den hemliga klappen skapades (; hah så himla hemlig är den egentligen inte men man vet ju aldrig vem som läser detta. Det vore ju onödigt att förstöra det nu när det inte är så många dagar kvar. 

Har läst om brott & straff i Affärslivet men det går tungt, har legat och hostat HELA natten, tror jag var uppe till 04.00 innan jag tillslut somnade. Lilla A hade 39,2 graders feber igår så han är hemma från sexårs idag så det har blivit till att underhålla honom mellan varven. Det är nog han som har smittat mig med sin fruktansvärda hosta eller så är det den j*vla busschaufförens fel att jag är sjuk.

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0